Klantenservice

Hulp nodig met het afronden van uw bestelling, of heeft u gewoon een vraag? Wij helpen u graag verder. Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact u op. Voor dringende vragen kunt u uiteraard bellen of mailen.

 

Snel antwoord op jouw vragen?

Wellicht staat jouw antwoord hier beneden, tussen onze veelgestelde vragen.

Moet ik een gevectoriseerd bestand aanleveren?

Het is vrijwel altijd noodzakelijk om een gevectoriseerd bestand aan te leveren voor een bedrukking. De bedrukking met een dergelijk bestand geeft het beste effect en veelal kunnen de drukmachines alleen met dit type bestanden werken. Tegen geringe kosten kunnen wij eventueel jouw logo omzetten naar een gevectoriseerd bestand. Vraag ons naar de exacte kosten hiervoor.

Krijg ik een digitale drukproef voordat er begonnen wordt met het bedrukken van het product?

Voordat de bedrukking van start gaat, ontvang je altijd een digitale drukproef ter goedkeuring. In deze drukproef vindt je de drukpositie, drukformaat, bedrukkingskleuren en bewerkingstechniek. Zonder jouw goedkeuring kan de bedrukking niet starten.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De levertermijn is sterk afhankelijk van het artikel en of het artikel bedrukt moet worden. Heb je de artikelen sneller nodig dan onze standaard levertermijn? Neem dan altijd contact met ons op, wij zoeken de mogelijkheden uit.

Neem contact met ons op

Error 404